ספורטאים מעוררי השראה והערצה  SPORTS GROW

מיזם חדשני בהשקעה של 1 מיליון ₪. תרומתו של היזם קובי חדד להקמת הפרוייקט:  השקת סדרת חנויות אינטרנטיות, לכל ספורטאי מפורסם, ומוכר באיגוד של הוועד האולימפי בישראל.

לכל ספורטאי בחנות האישית, קולקצייה טרנדית. קיט ממותג של הספורטאי למכירה און ליין.

הספורטאים הראשונים שכבר ייהנו מהמיזם:  לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב -  
ספורטאים בעלי שם וגאווה ישראלית, בזכות ההתמדה, הנחישות וניצחון הגוף על הנפש.

אותם ספורטאים, שעובדים ומתאמנים במשך כל חייהם כדי לייצר עבורנו הצופים והאוהדים, את אותן דרמות ספורטיביות, אותם רגעי שיא, שאנחנו כה אוהבים להתרגש מהם.

ספורט הנו אחד הבילויים האהובים ביותר בעולם! כי ספורט אינו מפלה על בסיס צבע עור, מוצא או מעמד.  חשיבותו ערכית לחברה מאחר הוא  אחד מתחומי הבילוי הבודדים בעולם של היום, המאפשר לאנשים מרקעים שונים לחלוטין, להתחבר יחדיו בכל נקודת זמן, ולחלוק  חוויות של שמחה, כעס, אכזבה , התלהבות וגם של עצב עמוק.


עולם השיווק מבין עד כמה אוהדי ספורט אוהבים ומעריצים את ספורטאי העל שלהם. אלפי העוקבים  אחרי התחרויות המשודרות הם  אלה המאפשרים  את הפיכתם של  ספורטאי העל  למותגים חזקים לאורך זמן. סרינה וויליאמס, דייוויד בקהאם, מייקל ג'ורדן ועוד הם דמויות נערצות, המקדמים עצמם לא רק דרך מגרש החימר, הפרקט או כר הדשא, אלא גם על ידי קידום עסקים, מכירת  מרצ'נדייזינג ממותג ובניית תדמית אייקונית ותרבותית, המאפשרת להם להמשיך לזהור גם לאחר סיום הקריירה הספורטיבית ומאפשרת לציבור המעריצים להזדהות עם הערכים שהספורטאים מייצגים: מצוינות, הישגיות ודבקות במטרה! 


ביוני האחרון, פרסם מגזין פורבס הבינלאומי את דירוג 100 האתלטיים בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר,  כאשר את העשירייה הראשונה פותח ליונל מסי, אחריו רונאלדו וניימאר וסוגר את העשירייה הראשונה- הכדורסלן האמריקאי , קווין דוראנט.
ובישראל תופעה זו פחות נפוצה בהיקפה. מעטים הספורטאים שהצלחתם פרצה את גבולות המגרש והצליחו למתג עצמם לאורך זמן,  מחוץ לזירת הספורט בהם עוסקים.
כעת, יוזמה חדשה וראשונה מסוגה בארץ, מתכוונת לעשות בדיוק את זה ועם הספורטאים האולימפיים בישראל, המביאים כבוד רב לישראל בתחרויות הבינלאומיות הגדולות במשך כל השנה. 


המיזם החדש  ”Sports Grow"  מושק בימים אלה, וכולל  בשלב הראשון, 5 חנויות אינטרנטיות ממותגות ואישיות של חמישה ספורטאי על ישראלים:
לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו  

קיט ממותג למכירה בחנות האון ליין של כל אחד  יעלה בין 49-149 שח
הספורטאים, אושיות חשובות לחברה הישראלית, הם בהחלט ראויים לקבל חשיפה ומימון באמצעות מכירת קיט ספורט.

אלו ספורטאים המהווים דמויות לחיקוי עבור צעירים ברחבי העולם. החנויות יהוו ערוץ תקשרותי נוסף לספורטאים, על מנת לשמר את קהל המעריצים, ברוח התקופה העכשווית, בה הרשת החברתית תופסת חלק משמעותי בחיינו. 
קובי חדד מציין: אחד מהרעיונות שלו הקמת חנות אינטרנט אישית לספורט, העלאת המודעות למודלים של חיקוי בדמויות ספורט. חייהם של הספורטאים רצופי התמודדות עם משברים, למצוינות בלתי מתפשרת, ועבודה קשה בדרך להצלחה.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום, יום רביעי,  ה – 10.7.19 נכחו במשרדי הוועד האולימפי בישראל, היזם קובי חדד, יו"ר האיגוד והוועד האולימפי, מנהלת השיווק של האיגוד, עיתונאים ובלוגרים ספורט אשר שמעו על הפרויקט החדשני, לעידוד וקידום ספורטאים ותחום הספורט בישראל. עלייתם לאון ליין תחל במשך השנה הנוכחית 2019.  
מעריצה אותו, לא רק מסקרת ..

יוזמה מבורכת!  נחישות, מצוינות ודבקות במטרה, הן נתבך חשוב, ומרכיב מרכזי באישיותו של ספורטאי, לטעמי, הספורטאים הם האייקונים לחיקוי והשראה עבור הדור הבא.

יש למה לצפות! החניות יושקו במהלך השנה. וכל מהלך ההשקה יהיה סביבו.
24 יולי ספירה לאחור של המשחקים בטוקיו.






תגובות