מכבי FOX ת"א בכדורסל מגיעה לדיזנגוף סנטר והכניסה בחינם


בשורה לאוהדי הכדורסל בישראל: היכל התהילה של מועדון הכדורסל מכבי FOX תל אביב, עם עשרות פריטים היסטוריים וסנטימנטליים לכולנו, בהם זכיות בגביעי אירופה, מזכרות מכל הניצחונות המפורסמים, חולצות השחקנים והפריטים האישיים הכי מרגשים, לאוהדים כמובן, של שחקנים. הכל יוצג לקהל הרחב במשך שבועיים, ובחופשת חג החנוכה, בקניון דיזנגוף סנטר, בלב תל אביב.
                                                            אל תחמיצו! אירוע אטרקטיבי במיוחד!
 בדיזנגוף סנטר ניתן יהיה לראות את כל ששת גביעי אירופה בהם זכתה מכבי, מהגביע המיתולוגי ב-1977 ועד הגביע המרגש של מילאנו 2014, חולצות חתומות של כוכבי העבר, סרטונים נדירים המנציחים את רגעי התהילה הגדולים בספורט הישראלי ועוד ועוד. 

במהלך השבועיים בהם יוצג היכל התהילה לקהל, יתקיימו מפגשי מעריצים עם כוכבי הענק בהם: 
מיקי ברקוביץ', טל ברודי, דורון גמצ'י, מוטי ארואסטי, אולסי פרי, לצד הכוכבים הנוכחיים בהם עומרי כספי, דני אבדיה, המאמן יאניס ספרופולוס ונוספים. 

קבוצת המעודדות הרשמית של מכבי  FOXתל אביב תפגין את כישוריה במרכז הסנטר, דוני הקמע ילהיב את הילדים, הכרוז של מכבי שי סידי ירעיד את המקום ובמסגרת הפעילות המיוחדת יתקיים גם מפגש מעריצים עם יו"ר המועדון שמעון מזרחי והפתעות נוספות.

האוהדים יוזמנו להצטלם עם גביע אירופה, להתחרות בקליעה לסל מול כוכבי מכבי, לבדוק כיצד מרגישות נעליים במידה 54 וכמה גבוה ג'ייק כהן במציאות (2.10 מטרים). 

בנוסף תוקם חנות פופ אפ מיוחדת לאירוע, בה ניתן יהיה לרכוש מזכרות ותלבושות של מכבי וכן פריטים במהדורה מוגבלת שיוכנו במיוחד לאירוע.

מה בתכנית? 
יח"צ: שרי ישראלי,

תגובות