Netflix הבילוי המשתלם לסטודנטים



איך מוצאים אמצעי או מקומות בידור ובילוי כסטודנטים? נטפליקס- שירות הסטרימינג לסרטים וסדרות טלוויזיה שנותן לכם גב בכל מקום ובכל שעה. 
למה נטפליקס?

1. תמיד זמינה 
להיות משתמש של נטפליקס אומר שיש לכם יותר זמן לבידור משום שאין צורך לבזבז את הזמן היקר שלכם על פרסומות שמפריעות במהלך הצפייה. להתכרבל במיטה או בכורסה, להירגע מהמבחנים, העבודות, המטלות והשיעורים. כל התוכן זמין במקום אחד, אפשר לבחור לראות כמה ומתי שרוצים במיוחד כאשר הסרטים והתוכניות המוצעות מותאמות אישית.

2. להיות בתנועה כייפית
עבור סטודנטים שבחרו לגור באזורים המגניבים יותר של העיר ושצריכים להגיע מרחוק לאוניברסיטה באוטובוס, ברכבת או אפילו בשימוש ב- Car Pool - לוקחים את הזמן בנסיעה וממשיכים לצפות בסדרה האהובה בטלפון או בכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. 
הידעתם?, אתם יכולים  לצפות בנטפליקס גם בדרכים, מבלי להתחבר לאינטרנט על ידי הורדת תכנים מראש. זו דרך מעולה לחסוך את השימוש בנתונים!

3. השדכנית האולטימטיבית
סביבת האוניברסיטה והלימודים וגם השיעורים החופשיים וההפסקות מאפשרת הזדמנות להכיר אנשים חדשים ומעניינים. כשאתם מכירים אנשים בפעם הראשונה, תנו לנטפליקס לקחת פיקוד ולהקל עליכם ליצור חברויות חדשות. אל תהססו להשתמש בנטפליקס בתור נושא ששובר את הקרח ביניכם, כי בואו נודה על האמת- מי לא אוהב לדבר ולהפגין בקיאות על בית הנייר, נרקוס או דברים מוזרים?!

לצאת לבלות בבית ...חוסכים ונהנים

ברגע שהכרתם וכבר יצרתם חברים חדשים, הגעתם של סרטים או סדרות טלוויזיה שחיכיתם להם זמן רב הם תירוץ מעולה לארגן מסיבה ביתית, להיפגש עם החברים וליהנות כקבוצה, בצורה זולה ונוחה לכל כיס. בילוי של לילה מוצלח יכול לכלול פינוקים, חטיפים ושתייה סביב הקרנה של נטפליקס עם חברים.









תגובות