מזמינים אתכם לכנס ה-GTC העולמי, האירוע המוביל בעולם למפתחי GPUוהקהילה הטכנולוגית.


ב-17-18 באוקטובר 2018 בתל אביב,  המדען הראשי ב Nvidia   מגיע ואתם
חברת Nvidia, ענקית הטכנולוגיה המתמחה בפיתוח מעבדים גרפיים עוצמתיים ומובילה עולמית בתחומי הבינה המלאכותית (AI) והלמידה העמוקה (Deep Learning), תקיים  זו השנה השנייה ברציפות את כנס ה-GTC העולמי, שנחשב לאירוע המוביל בעולם למפתחי  GPUוהקהילה הטכנולוגית בכלל. לרגל האירוע יגיע השנה לראשונה לישראל המדען הראשי של Nvidia  העולמית, ביל דאלי, שיהיה הדובר המרכזי בכנס.
 על הפרק: מחשבי על, בינה מלאכותית, למידה עמוקה, מכוניות אוטונומיות ושוק הבריאות
כנס ה-GTC (GPU Technology Conference) ייערך ב-17-18 באוקטובר 2018 במרכז הירידים בתל אביב ואליו צפויים להגיע השנה מעל ל-2,000 איש. אירועי ה-GTC שמתקיימים בערים מרכזיות בעולם מזה 9 שנים, נחשבים לכנסים המרכזיים והמובילים בתעשיית המחשוב העולמית, אשר בהם מושקים ומוצגים הפיתוחים פורצי הדרך והמהפכניים של החברה. אירועי ה-GTC מושכים אליהם מפתחים, יזמים, אנשי אקדמיה ומחקר ובכירי תעשיית ההייטק, הרכב, הבריאות, הביטחון והסייבר, הפועלים בעולמות הבינה המלאכותית, הלמידה העמוקה, הביג דאטה, ה-IOT, הרפואה הדיגיטלית והמכוניות האוטונומיות.  
הרצאה מרכזית: עתיד הבינה המלאכותית
האירוע בישראל יכלול הרצאה מרכזית של Bill Dally, המדען הראשי של Nvidia, שישטח את חזונו בנוגע לעתיד עולם הבינה המלאכותית והשפעתה על כל תחומי החיים. עוד יתקיימו באירוע הרצאות ב-6 מסלולי תוכן, סדנאות למפתחים בתחומי הלמידה העמוקה, תחרות סטארט-אפים חדשניים בתחום הבינה המלאכותית שהפרס הראשון בה הוא השקעה של 100,000 דולר ותחנת עבודה  מתקדמת מסוג Nvidia DGX.
עשרות הרצאות ומצגות יתקיימו במסגרת 6 מסלולי התוכן -  Nvidia GTC Israel 2018 בתחומים הבאים: טכנולוגיות לכלי רכב אוטונומיים. ניתוח מידע מואץ. בינה מלאכותית בתחום הבריאות. מכונות אוטונומיות IOT ועיבוד חכם של וידיאו. למידה עמוקה ובינה מלאכותית. כלים למפתחים וויזואליזציה מקצועית;
בין הדוברים שיחלקו מניסיונם במסגרת ההרצאות שיתקיימו במסלולי התוכן: Pradeep Gupta, ראש תחום עולמי לפתרונות ארכיטקטורה ובינה מלאכותית לכלי רכב אוטונומיים של Nvidia; Deepu Talla, סגן נשיא ומנהל תחום המכונות האוטונומיות של Nvidia, Sarah Bird, Technical Program Manager של פייסבוק ועוד בכירים רבים מהארץ ומהעולם.
נתי אמסטרדם, דירקטור בכיר ומנהל הפעילות העסקית של Nvidia בישראל: "בשנים האחרונות מובילה Nvidia את המהפכה הטכנולוגית של יישומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. הפעילות של Nvidia באקוסיסטם הישראלי התרחבה מאוד בשנה האחרונה, ולראיה, מספר הסטארט-אפים הישראליים אשר לוקחים חלק בתוכנית ליווי הסטארט-אפים של Nvidia הוכפל לכ-150 סטארט-אפים והקשרים שלנו עם המפתחים והאקדמיה העמיקו. הפיתוחים החדשניים שיוצאים מישראל, בין היתר, בתחומי הביטחון, הגנת הסייבר, הבריאות הדיגיטלית, החקלאות המדייקת, עיבוד הנתונים והרכבים האוטונומיים, הם שמציבים אותה בחזית הטכנולוגיה העולמית".

 Nvidia
חברה אמריקנית מובילה עולמית בתחום המעבדים הגרפיים. משנת 1993 נחשבת למובילת שוק המעבדים הגראפיים לתעשיית הווידאו והמשחקים. בשנים האחרונות העמיקה החברה את פעילותה בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה, זיהוי והבנה של אובייקטים ותכנים ויזואליים מורכבים, המושתתים על כוח העיבוד החזק של השבבים הגראפיים. כיום, הטכנולוגיה פורצת הדרך של Nvidia מהווה תשתית להנחת יסודות של בינה מלאכותית במגוון תעשיות טכנולוגיות, בהן מכוניות אוטונומיות, הגנת סייבר, בריאות דיגיטלית, בניית ערים חכמות, חקלאות מדייקת, רובוטיקה ועוד.
יותר ממיליון אנשי פיתוח ברחבי העולם בוחרים כיום להשתמש במעבדים העוצמתיים שמפתחת החברה. מעבדי Nvidia שולטים על כ-90% משוק המעבדים הגרפים בעולם. ב-2017 קיבלה Nvidia את תואר "החברה החכמה ביותר" במגזין הטכנולוגיה העולמי MIT וגם מנכ"ל החברה, ג'נסן הואנג נבחר על ידי מגזין Fortune כ"איש העסקים של השנה". מניית החברה נסחרת בנאסד"ק (NVDA) לפי שווי של 160 מיליארד דולר.

תגובות