אליפות ווימבלדון
צילום: לימור אלזמי


 בוחרת באלוף מותג הקפה  Lavazza  זו השנה השמינית ברציפות!

חברת הקפה הגלובלית המובילה Lavazza היא ה"קפה הרשמי" של אליפות ה"גראן סלאם"  בווימבלדון זו השנה השמינית.

כמאה בריסטות של לוואצה,  ב-60 נקודות שירות, ללמעלה מ- 500,000 אוהדי טניס שהגיעו לצפות במשחקי הטורניר.

 Lavazza   בוחרת באלוף מותג הקפה  זו השנה השמינית ברציפות!
קרדיט צילום: פליזר תקשורת, נבחרת Lavazza 
אגדת הטניס אנדראה אגאסי, השגריר העולמי של לוואצה היה אורח הכבוד של החברה בטורניר, יחד עם  דמויות ידועות נוספות מעולם הטניס שנהנו מקפה של לוואצה בצרוף תמונות של אלילי טניס, או תמונות סלפי שלהם עצמם על גבי הקצף בכוס הקפה שלהם. 

החברה, שומרת על מעמדה כשותף המזון והמשקאות היחיד בעולם, של כל ארבעת טורנירי גראנד סלאם.  מציעה את הקפה הנמכר ביותר באירופה ליותר משלושה מיליון חובבי טניס באליפות היוקרתית רולנד גארוס, אליפות ארה"ב הפתוחה, באליפות אוסטרליה הפתוחה, בנוסף לאליפויות וימבלדון.

 סגן יו"ר Lavazza, מרקו לבזה, מציין: "לוואצה נרגשת להמשיך את הקשר עם אליפות וימבלדון, כמו גם עם השגריר העולמי שלנו אנדרה אגסי שזכה בווימבלדון בפעם הראשונה בתחרות הגראן סלם, אנו גאים  להמשיך את תמיכתנו באחד מטורנירי הטניס הגדולים בעולם"

 קבוצת Lavazza
 לוואצה נוסדה בשנת 1895 בטורינו, ונמצאת בבעלות משפחת Lavazza במשך ארבעה דורות.  הקבוצה פועלת כיום ביותר מ -90 מדינות באמצעות חברות בנות ומפיצים, מייצאת 63% מתוצרתה. לוואצה מעסיקה כ -3,000 עובדים עם מחזור של יותר מ -2.0 מיליארד יורו בשנת 2017.
חברת לוואצה המציאה את הרעיון של שילוב סוגים שונים של קפה מאזורים גאוגרפיים שונים.
 ניסיון של מעל 25 שנה בייצור ומכירה של מערכות קפה ומוצרים נלווים 
 Lavazza החברה האיטלקית הראשונה שהציעה קפסולות למערכות אספרסו.

לוואצה פועלת בכל מגזרי הפעילות: בבית, מחוץ לבית ושירותי קפה למשרד, תמיד עם דגש על חדשנות טכנולוגית.

החברה ממשיכה באסטרטגית התרחבות גלובלית,  רכשה חברות תכשיטים מקומיים בשווקים מרכזיים, בשנת 2017 רכשה חברת אספרסו  proximite הצרפתית ו - Nims באיטליה.


תגובות